Kullanım Alanları

Webcast uygulamaları medikal, finans, yayıncılık, kamu, teknoloji ve eğitim sektörlerinde yaygın olarak kullanılmaktadır.
Kurumlar çalışanlarına, iş ortaklarına ve müşterilerine yapacakları sunum ve tanıtımları webcast uygulamaları aracılığı ile çok daha etkin ve ekonomik şekilde gerçekleştirebilmektedir.

Dünyada Webcast uygulamaları en çok şu amaçlarla yapılmaktadır:



Kullanım Alanları
  • Üst Düzey Yöneticilerin Çalışanlara Strateji, Ürün ve Hizmet Sunumları
  • Yatırımcılara Finansal Duyurular
  • Çalışan Eğitimleri
  • Müşteri Seminerleri
  • Basın Duyuruları
  • Potansiyel Çalışanlara Kurumun Tanıtımı
  • Pazarlama Aktiviteleri
  • Teknik Destek
  • Satış Sunumları
  • Satış Eğitimleri
  • Ürün Lansmanları
  • Analist Yorumları
  • E-ticaret

A.B.D'de Webcast kullanım amaçları:
  (Bu konuda yılda 10.000 ve 10.000 USD arası harcama yapanlar arasında)